کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۴۳۷۰
تاریخ خبر:

توضیح شهرداری ارومیه درباره تخریب منزل یک مادر با دو فرزند معلول

شهردار ارومیه می‌گوید تخریب منزل مسکونی شهرک ایثار با وجود سکونت معلولان در منزل توسط ماموران پیشگیری صحت ندارد.

محمد حضرت پور در واکنش به تصاویری در خصوص تخریب منزلی در شهرک ایثار افزود: خبر تخریب منزل مسکونی توسط ماموران پیشگیری با وجود سکونت معلولین در آن خانه صحت ندارد و معلولان در منزل دیگری در همسایگی آن خانه تخریبی ساکن هستند.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه تصویربرداری از معلولان پس از تخریب منزل توسط پیمانکار خلافکار انجام شده ادامه داد: پیمانکار خلافکار در نقشه ای دور از اخلاق با آوردن معلولان از منزل دیگری که در آن سکونت داشتند به محل و اقدام به تصویربرداری از حالات مختلف آن معلولان اقدام به مظلوم نمایی در کانال های تلگرامی و تهییج احساسات شهروندان کرده است.

وی ضمن عذرخواهی از این خانواده که از اقدام ماموران سازمان پیشگیری متضرر شده اند، تاکید کرد: هرچند کار ماموران در چارچوب انجام وظایفشان بود اما می‌توانستند با سعه صدر اقدام و خانواده محترم را برای اخذ مجوز به شهرداری مربوطه هدایت کنند.

حضرت پور افزود: صدور مجوز برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد رایگان است و شهرداری در این زمینه به صورت رایگان پروانه صادر می کند.

کدخبر: ۲۰۴۳۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • siamhr

    ما هم گوش مخملی…

  • maryam.mohamadi

    هرغلطی میخایدمیکنید اخرش ی تکذیب و تمامم ! دیگ حناتون رنگ نداره بسه دیگ انقدر مل تو احمق فرض نکنید !

  • z.m

    گیرم ما مردم را گول زدید خدا رو چیکار می کنید

  • assi

    این همه پول ملتو غیر. مجاز بردن هیچکس ند ید حالا خونه این بی پناهارو خراب میکنن چون غیر مجاز ساخته شده قانون فقط واسه ضعیف ها داره اجرا میشه بیچاره ملت همیشه در صحنه

  • ali.tehran

    مطمئنم عین حقیقته،از بس هرخبری رو تکذیب کردین دو روز بعد معلوم شد واقعیت بوده ای نم همینه…..الو تکذیب میکنم بفرمایید

  • severes

    الان وضع عدالت ما بهتره یا زمون شاه؟??

  • behzad

    اره باور کردیم !!!

  • mohammad.s.f.n

    متاسفانه در بعضي موارد با آرمان هاي اسلا مي كه هيچ با ارزش هاي انساني هم فاصله گر فتيم…

  • ario2806

    آقای مثلاً شهردار یا جنابعالی اصولا مانن د خیلی از مدیران کوچک و درشت این مملکت م دیریت که هیچ حتی الفبای آن را هم نمی دان ید و به این پست غصبی تکیه زده ايد یا جرا ت مواجهه شدن با افکار عمومی رو بخاطر اعم التان ندارید. که اگر غیر از این بود اینگ ونه با دستپاچگی یکی به میخ و یکی به نعل نمی زدید. بالاخره برای ما مشخص نشد آیا خ ونه این هموطنان ما را شما خراب کردید یا اون پیمانکاری که گناه رو به گردنش انداخت ه اید؟لااقل مرد باشید و از عملتان با شجا عت دفاع کنید و واقعیت را بگویید. اگر شما اینکار رو نکردید چه لزومی داشت از این خ انواده دلجویی کنید؟یا اگر پیمانکاری چنین کار کثیفی انجام داده و بعد با صحنه سازی گناهش را به گردن شهرداری انداخته چرا از او شکایت نکردید؟این تناقض گویی ها بدتر از آن کار روح و روان مردم را می آزارد.

  • AliReza_itd68

    باشه شما راست ميگيد …..

  • irani54321

    فاجعه است.