کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۹۲۵
تاریخ خبر:

توضیح سایپا درباره تحویل اجباری تندر ۹۰ به خریداران رنو ساندرو

در روزهای اخیر اخبار مختلفی در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر بدعهدی سایپا و تحویل رنو تندر۹۰ دنده ای به جای رنو ساندرو دنده ای به مشتریان مطرح شده است.

«قاسم خاکی جوان» امروز سه شنبه با رد این شایعه می‌گوید: پس از پیگیری تعدادی از مشتریان برای تحویل گرفتن تندر ۹۰ دنده ای به جای ساندرو، بخشنامه ای از سوی سایپا صادر شد که اگر نمایندگی ها با چنین درخواستی مواجه شدند، دعوتنامه ای بر همین اساس برای مشتری صادر کنند.

وی تاکید کرد: در تولید ساندرو هیچ مشکلی وجود ندارد؛ حتی تولید سایر خودروهای خارجی تولیدی این شرکت نیز به روال همیشگی در حال انجام است.

خاکی جوان، با بیان اینکه هنوز تحریمی اعمال نشده که با مشکلات تولیدی مواجه شویم، ادامه داد: حتی با اجرایی شدن تحریم ها نیز تمهیداتی اندیشیده شده تا با کمترین مشکل مواجه شویم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های گروه خودروسازی سایپا افزود: علت خاصی از سوی مشتریان برای درخواست جایگزینی عنوان نشده و احتمال می رود یکی از دلایل آن تاخیر در تحویل خودروهای ساندروی ثبت نامی باشد.

وی اظهار داشت: قوای محرکه ساندرو و تندر ۹۰ دنده ای یکسان بوده و تفاوتی ندارند، بنابراین حتی اگر تحریم ها بخواهد مشکلی در تامین قطعات این خودروها ایجاد کند، برای هر دو خودرو خواهد بود و فقط شامل ساندرو نمی شود.

کدخبر: ۲۱۴۹۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • jm.1987

    شیفته تمهیدات شما هستم.از همون اول ملت ا میدشون به تمهیدات شما بوده. خیلی هم که ج واب داده!!!