کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۲۹۵۶
تاریخ خبر:

توصیه سازمان مصرف‌کنندگان: لپ‌تاپ و تبلت سرفیس نخرید

سازمان مصرف‌کنندگان آمریکا / Consumer Reports به کاربران توصیه کرد از خرید لپ تاپ و تبلت مایکروسافت خودداری کنند. در همین حال مایکروسافت این اظهار نظر را ناامیدانه و بر اساس دیتای غلط خوانده است.

سازمان مذکور در اطلاعیه‌ای بر اساس نظرات کاربران، توصیه کرد به دلیل قابلیت اطمینان بخشی ضعیفی که در لپ تاپ سرفیس مایکروسافت و همچنین تبلت سرفیس وجود دارد، از خرید آن بپرهیزید.

پانوس پانای، قائم مقام بخش محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت در بیانیه ای گفت ما به محصولات شگفت‌انگیز خود افتخار می‌کنیم و به طور جدی پشت کیفیت و قابلیت اطمینان خانواده‌ها نسبت به دستگاه‌های سرفیس ایستاده‌ایم و با اطمینان به شما کاربران می‌گوییم بهترین زمان است که سرفیس بخرید.

مایکروسافت تایید کرده است که قبلا ۲۵ درصد از سیستم های سرفیس به کمپانی بازگشت داده شده‌اند و این در حالی است که از هر دو دستگاه سرفیس یکی خراب شده است اما اینک میزان خرابی به ۱ درصد کاهش یافته است.

در گزارش consumer reports آمده است ۲۵ درصد از محصولات سرفیس (حدود ۹۰ هزار دستگاه) بعد از ۲ سال خراب شده‌اند در حالی که این رقم برای محصولات محبوب موجود در بازار بسیار کمتر از مایکروسافت است.

کاربران می‌گویند با پرداخت ۱۰۰۰ دلار دست کم انتظار می‌رود سال‌ها بتوان از سیستم استفاده کرد که در مورد سرفیس چنین نیست و پرداخت ماهیانه ۴۱ دلار پول کمی نیست و با آن می‌توان مک بوک خرید و سال‌ها بدون خرابی از آن استفاده کرد.

کدخبر: ۱۷۲۹۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali.tehran

    بابا بیان لنوو مدل ایر دو بخیرید حال کنی د،خرابم نمیشه، چون از این خرابتر نمیتونه بشه مگه اینکه کلا بسوزه?من یدونه دارم ر اضی ام البته راضی به رضای خدا

  • jak

    راس میگه بیاین گوشی من بخرین garnd2نصف ق یمت?