کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۹۳۱۹
تاریخ خبر:

تنش در جلسه دادگاه بزرگ‌ترین پرونده سو استفاده جنسی تاریخ

در ادامه جلسات دادگاه "لری نصار"۵۴ ساله پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک زنان آمریکا دیروز (جمعه) جلسه دادگاه او برای استماع شهادت برخی دیگر از قربانیان سوء استفاده جنسی این پزشک سابق تیم ملی آمریکا، به تنش کشیده شد.

در جلسه دیروز دادگاه " راندال مارگراوس" پدر ۳ دختر نوجوان قربانی آزار جنسی از قاضی خواست تا به او اجازه دهد با این مجرم به مدت ۱۰ دقیقه در اتاقی تنها باشد.

با مخالفت قاضی، این پدر عصبانی خواست که تنها قاضی اجازه دهد ۱ دقیقه با آزارکننده جنسی ۳ دخترش در اتاقی تنها باشد؛ وقتی قاضی با این درخواست او نیز مخالفت کرد، پدر عصبانی به ناگاه به سمت جایگاه متهم هجوم برده و قصد مضروب کردن لری نصار را کرد.

محافظان دادگاه و وکلای لری نصار مانع ضرب و شتم او شدند و نیروهای امنیتی حاضر در دادگاه پدر عصبانی را گرفته و با دستبند زدن به دستانش او را از دادگاه بیرون بردند.

در ادامه با وجودی که جلسه دادگاه دقایقی به تنش کشیده شد، قاضی جلسه محاکمه را از سر گرفت و پدر عصبانی نیز دقایقی بعد با فرونشستن عصبانیتش با دستبند به جلسه دادگاه بازگشت و از قاضی بابت رفتارش عذرخواهی کرد.

قاضی دادگاه با اشاره به اینکه رفتار این پدر به خاطر اینکه ۳ دخترش قربانی سوء استفاده جنسی لری نصار شده است؛ قابل درک است، تاکید کرد که این پدر به خاطر رفتار پرخاشگرانه در دادگاه تحت تعقیب قضایی قرار نخواهد گرفت.

جلسه دیروز با استماع شهادت گروه دیگری از قربانیان آزارهای جنسی لری نصار از جمله ۳ دختر " راندال مارگراوس" ادامه یافت. تا کنون تعداد قربانیان پرونده آزارهای جنسی این پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک آمریکا به بیش از ۲۶۰ نفر رسیده است.

لری نصار پیشتر به اتهام تهیه فیلم‌ها و عکس‌های "پورنوگرافیک" از دختران قربانی خود به ۶۰ سال و بابت سوء استفاده جنسی از دهها دختر نوجوان ژیمناست آمریکا به ۱۷۵ سال زندان محکوم شده است.

این پرونده بزرگ‌ترین پرونده سوء استفاده جنسی از نوجوانان زیر سن قانونی در آمریکا و جهان محسوب می‌شود. گمان می‌رود تعداد قربانیان آزار جنسی این پزشک سابق تنها مختص به ورزشکاران نوجوان آمریکایی نباشد و او با توجه به سفرهای مکرر به دیگر کشورها به همراه اردوی تیم ملی آمریکا، با دختران ملیت‌های دیگر نیز سوء رفتار جنسی داشته باشد

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۱۹۹۳۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر