کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۴۴۸
تاریخ خبر:

تصادف پژو پارس با ون گشت ارشاد باعث مرگ دو نفر شد

در برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با خودرو ون گشت ارشاد، دو نفر کشته و پنج نفر به شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرآنلاین در مورد ماجرا می‌گوید: این اتفاق در جاده فرعی همدان به مریانج رخ داده؛ سواری پژو پارس که در جاده فرعی روستای حیدره بالای شهر در حال تردد بود به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه ون گشت ارشاد برخورد کرد. در این حادثه خون‌بار، راننده پژو با استفاده از ترمز قصد جلوگیری از برخورد را داشته و راننده فولکس پلیس نیز برای پیشگیری از تصادف، خودرو را به سمت راست حاشیه جاده منحرف می کند تا از بروز تصادف جلوگیری کند. ولی سواری پژو به شدت به سپر جلو خودروی فولکس گشت ارشاد نیروی انتظامی همدان برخورد می کند که متاسفانه در این حادثه راننده جوان پژو پارس در دم و فرزند ۲ ساله وی پس از انتقال به بیمارستان بعثت همدان جان خود را از دست دادند، همسر راننده نیز که به شدت مجروح شده در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است. چهار سرنشین خودروی نیروی انتظامی نیز که شامل دو مرد و دو زن هستند، دچار شکستگی متعدد در اندام و خونریزی داخلی شده و هم اینک جهت درمان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری هستند.

با توجه به اینکه سرعت خودرو در این محور حداکثر ۵۰ کیلومتر در ساعت است، خط ترمز ۱۲ متری پژو پارس حاکی از سرعت بیش از ۱۲۰ کیلومتر در ساعت این خودرو توسط کارشناسان پلیس راه استان، تخمین زده شده است.

شدت این حادثه به حدی بوده که خودروی سواری پژو پارس به آهن پاره تبدیل شده و خودروی فولکس واگن گشت ارشاد نیز از رده خارج و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

کدخبر: ۲۵۲۴۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • zoro

    جنون سرعت دارن این ملت