کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۷۵۳۷
تاریخ خبر:

تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس دانش‌آموزان در مسیر امیدیه-ماهشهر

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اعلام اسامی مصدومان و جان باختگان حادثه تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان با تریلی آخرین جزییات این حادثه را بیان کرد.

بر اثر برخورد مینی‌بوس و تریلر در مسیر امیدیه - ماهشهر ۲ نفر فئت کردند و مصدومیت ۹ تن دیگر مصدوم شدند که حال دو نفر از آنها خوب نیست و بقیه نیز پس از انجام بررسی‌ها در بیمارستان، مرخص می‌شوند.

در حال حاضر راننده مینی‌بوس در صحنه تصادف نیست و مأموران در جستجوی وی هستند. اما این راننده به صورت کامل شناسایی شده است.

همزمان مجتبی خالدی درباره آخرین جزییات حادثه تصادف بین مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان و تریلی به خبرگزاری ایلنا گفت: این حادثه در محور امیدیه به ماهشهر اتفاق افتاد و در مجموع ۱۲ نفر نیز در این حادثه کشته و زخمی‌ شده‌اند.

وی ادامه داد: اسامی ۲ نفر از سرنشینان این حادثه که در صحنه جان خود را از دست داده‌اند عبارتند از لیلا و عباس عثمانی که ۱۲ و ۱۳ سال داشتند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در این حادثه ۱۰ نفر نیز مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: اسامی مصدومان این حادثه عبارتند از محمدرضا ۱۵ساله .یونس ۱۳ساله. اسما ۱۵ساله . معصومه ۱۷ساله. فاطمه ۷ساله. کلثوم ۱۵ساله.رسول ۸ ساله. امید ۱۴ساله. (نام خانوادگی همگی عثمانی) - فاطمه غبیشاوی ۱۳ساله و همچنین خانم عثمانی ۳۲ ساله که فقط دچار ضعف و بی‌حالی شده بود.

کدخبر: ۲۴۷۵۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر