کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۴۶۶
تاریخ خبر:

تجاوز ۲مرد ایرانی ثروتمند به ۸دختر سوئدی و امریکایی

ماجرای تجاوز دو مرد ایرانی به دختران سوئدی و امریکایی. شش مورد از این جرائم در شهر گوتنبرگ سوئد و دو مورد دیگر در بورلی‌هیلز آمریکا به وقوع پیوسته است و رسانه‌های سوئدی به این پرونده عنوان «بزرگ‌ترین پرونده تجاوز جنسی در سوئد» را داده‌اند.

به نوشته روزنامه شرق، رسیدگی به این پرونده از ماه مارس سال ٢٠١۶ آغاز شد. آن زمان دختر نوجوان در حالی‌که تحت‌تأثیر مشروبات الکلی و مواد مخدر قرار داشت، در گوتنبرگ از سوی رهگذران پیدا شد و پلیس در جریان واقعه قرار گرفت. این دختر در بازجویی‌ها گفت با جوانی ٢۶ساله در یک باشگاه شبانه دوست شد و آن پسر به او مقدار زیادی مشروب خوراند و به او مواد مخدر داد. سپس او را به محلی دیگر منتقل کرد و مورد تجاوز قرار داد.

مأموران بعد از تحقیقات گسترده فهمیدند متهم ٢۶ساله این پرونده یک جوان ثروتمند ایرانی است که در باشگاه‌های شبانه در گوتبنرگ و بورلی‌هیلز بسیار مشهور است. مأموران این جوان را بازداشت کردند اما او منکر اتهام تجاوز شد با وجود این، تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه از گوشی تلفن همراه او ۴١‌ هزار عکس و هزارو ٧٠٠ فیلم از دختران نوجوان پیدا کردند که بسیاری از آنها بدون اطلاع دختران و به‌صورت مخفیانه تهیه شده بود.مأموران پلیس سوئد در ادامه فهمیدند همدست پسر جوان مرد ۵١ساله ایرانی است که پنج باشگاه شبانه در گوتنبرگ دارد و بسیار ثروتمند است.

شیوه کار متهمان به این صورت بود که با استفاده از ثروت و شهرت خود با دختران نوجوان که دو نفر از آنها فقط ١۶ سال داشتند، طرح دوستی می‌ریختند و در باشگاه‌های شبانه آنها را بی‌هوش می‌کردند سپس به هتل یا خانه مرد میان‌سال می‌بردند و مورد تجاوز قرار می‌دادند..سرانجام دو متهم پای میز محاکمه رفتند.قاضی دادگاه بدوی درنهایت جوان ایرانی را در هشت مورد تجاوز گناهکار شناخت و به تحمل ٩ سال زندان محکوم کرد. همچنین مرد میان‌سال در دو فقره تجاوز گناهکار شناخته و به تحمل شش سال زندان محکوم و برای باشگاه‌های شبانه او نیز ممنوعیت‌هایی در نظر گرفته شد.

کدخبر: ۲۰۰۴۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • haftesobhi

    ایرانی همیشه در صحنه!

  • ahmad.d

    همش همین…!

  • amirtalebnezhad

    چرا خارج اعدام نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • keramat260

    محض اطلاع کسانی که فکر میکنن در کشورهای دیگه که حجاب آزاده تو خیابان هم به دخترا ن تجاوز میشه

  • mosi62

    اقا یا خانم کرامت خانی کسی نگفته توی اون جا تجاوز نمیشه اما به اندازه اینجا که آد مایی مث شما ادعاسون میشه نمیشه واگر هم ب شه توی کل دنیا میپیچه مث همین مورد نه مث اینجا که فقط مخفی میشه همه چی و فقط صور ت مسئله پاک میشه..

  • jm.1987

    احتمالا ثروت رو از ایران منتقل کردن و به جایی یا کسی هم اتصال دارن،البته احتمالا .