کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۷۰۰۰
تاریخ خبر:

تایید حمله به ۲۰ کامیون امدادی به زلزله زدگان

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در مصاحبه ای به بیان جزئیات اقدامات سپاه پرداخت و وضعیت امداد رسانی به منطقه زلزله‌زده پرداخت.

به گزارش اعتماد آنلاین، مهم ترین بخش این مصاحبه آن جایی است که او حمله به امکانات امدادی ۲۰ کامیون حامل اقلام امدادی را تائید کرده است. صحبهای او را برایتان نقل می کنیم:

* در این زلزله بر اساس آنچه عده ای مدعی می شوند که امکانات دیر رسید یک شایعه و یک نوع حرص و ولع در شهر ایجاد شد که هرکس زودتر بتواند امکانات را بگیرد اما بعد دیگر چیزی به دستش نمی رسد. از طرف دیگر مطمئنم که یک عده سوء استفاده‌گر از مناطق دیگر در ورودی شهر ریختند و این کار را انجام داده اند چون من منش مردم این شهر را دیده ام.

* دوستان هلال احمر به سردار جعفری اطلاع دادند که به داد ما برسید که ما امکانات را می آوریم ولی این امکانات به شهر نمی رسد. بر این اساس از صبح تیم حفاظت برای تأمین امنیت محموله ها داده شد. این اتفاق برای کامیون‌های هلال احمر افتاده است چون کامیون های سپاه تیم حفاظت داشته اند.

*مسئولان هلال احمر مدعی هستند که دیشب ۲۰ کامیون دچار این مشکل شده است حالا بخشی از این ۲۰ کامیون بالاخره به دست مردم رسیده است.

*اینکه بخواهیم تشخیص بدهیم که مردم هستند و یا سوءاستفاده کنندگان در این شرایط کار سختی است.

کدخبر: ۱۸۷۰۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    خودتونید نه مردم