کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۴۷۷۶
تاریخ خبر:

تاتنهام در رالی گل جذاب «اتحاد»، منچسترسیتی را حذف کرد

با صعود تیم‌های فوتبال تاتنهام و لیورپول، پرونده مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بسته شد.

در جریان شب دوم از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی این جام، تاتنهام در یک بازی جذاب در زمین منچسترسیتی ۳ بر ۴ مغلوب شد، اما به خاطر برتری یک بر صفر در بازی رفت، با تساوی مجموع ۴-۴ و به لطف گل زده در خانه حریف برای اولین بار در تاریخش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت.

ابتدا استرلینگ در دقیقه ۴ سیتی را پیش انداخت، اما «مین» کره‌ای مانند بازی رفت گلزنی کرد و در دقایق ۷ و ۱۰ تور دروازه سیتی را لرزاند. گل برناردو سیلوا در دقیقه ۱۱ بازی را به تساوی کشاند و استرلینگ در دقیقه ۲۱، منچسترسیتی را با پیروزی ۳ بر ۲ به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم آگوئرو در دقیقه ۵۹ گل چهارم سیتی را زد، اما ضربه یورنته در دقیقه ۷۳ که با تأیید سیستم کمک داوری گل اعلام شد، گل سوم تاتنهام را رقم زد. در نهایت تاتنهام در ورزشگاه اتحاد جشن صعود گرفت و باز هم گواردیولا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. به این ترتیب تاتنهام در نیمه نهایی به مصاف دیگر شگفتی‌ساز این مرحله یعنی آژاکس می‌رود.

براساس این گزارش، در دیگر بازی، لیورپول قدرتمندانه در زمین پورتو به برتری ۴ بر یک رسید و به پیروزی مجموع ۶ بر یک دست یافت. مانه در دقیقه ۲۶، صلاح در دقیقه ۶۵، فرمینو در دقیقه ۷۷ و فن‌دایک در دقیقه ۸۴ برای لیورپول و میلیتاتو در دقیقه ۶۸ برای پورتو گلزنی کردند. لیورپول با این پیروزی، رقیب بارسلونا در نیمه نهایی شد.

کدخبر: ۲۵۴۷۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر