کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۵۴۶۳
تاریخ خبر:

بررسی میزان شانس پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ در بازار ایران

گروه خودرو‌ روزنامه هفت صبح | بررسی شرایط حضور پژو ۲۰۰۸ که نخستین محصول برجامی ایران خودرو بوده و با سرمایه‌گذاری مشترک شرکای ایرانی و فرانسوی روی خط تولید رفته یکی از پر طرفدارترین خودروهای امسال است که تا اواسط اردیبهشت‌ماه و نهایی شدن روند قیمت‌گذاری و پیش فروش آن، راهی بازار می‌شود. این خودرو که یک کراس اوور کوچک شهری با موتوری قدرتمند و طرحی مدرن است، رقبای متعددی را به چالش کشیده و برای بسیاری از علاقمندان به خودروی شاسی‌بلند یک انتخاب بی بدیل است. بسته به نحوه قیمت‌گذاری ۲۰۰۸، این خودرو طیفی گسترده از خودروهای چینی، کره‌ای، ژاپنی و حتی فرانسوی را با مخاطره روبرو می‌کند و به لطف شبکه گسترده فروش و تولید در داخل، می‌تواند برگ برنده ایران خودرو و پژو در بازار ایران در سال ۹۶ باشد. این جمله که شاسی‌بلند پژو ۲۰۰۸ با ظاهر پویایش شما را ترغیب می‌کند به سراغ ماجراجویی بروید، حرف بی‌ربطی نیست و درباره فیس لیفت ۲۰۱۷ پژو ۲۰۰۸ کاملا صدق می‌کند.
درون کابین از آخرین نسخه سیستم آی‌کاکپیت استفاده شده است. یک کنترل در کنسول وسط امکان انتخاب حالت‌های رانندگی در وضعیت معمولی، برفی، ماسه‌ای و فعال کردن ای‌اس‌پی را میسر می‌سازد. سیستم سرگرمی خودرو برای پشتیبانی از میرورلینک و اپل ‌کارپلی ارتقا یافته است. بعلاوه ویژگی جدید کروز کنترل تطبیقی برای افزودن امکان ترمز خودکار در ترافیک و حرکت با سرعت پایین نیز به‌عنوان یک ویژگی ایمنی پیشگیری از تصادف در ترافیک پیش‌بینی شده است. رانندگی جذاب در کنار طراحی اسپورت بدنه و کیفیت بی‌کم‌وکاست کابین، از جمله ویژگی‌های این خودروی فرانسوی است که به جز رنو کپچر در کمتر خودرویی در این رده از بازار یافت می‌شود.
ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو ۲۰۰۸ جدید شاسی‌بلند، مدیون چراغ‌های عقب «قرمز مات» جدیدی است که از مدل جی‌تی‌آی ۳۰۸ وام گرفته‌شده است. جزئیات این خودرو، پشتوانه توانایی آن برای مواجهه با هر چیزی در انواع جاده‌ها است. فاصله بیشتر از زمین، نوار آب‌بندی پنجره، سازه سقف، تریم صندوق‌عقب و اسپویلرها، همه گواهی بر هویت باصلابتش هستند. وزن کمتر به نسبت رقبا و تقسیم درست آن، دو نقطه قوت پژو ۲۰۰۸ هستند. موتور تی‌اچ‌پی ۲۰۰۸ که قدرتی معادل ۱۶۵ اسب بخار دارد با قیمتی مناسب، بسیاری از رقبای بزرگ و کوچک خود را از دور خارج می‌کند. این خودرو با فاصله قیمتی بسیار از نیسان جوک ۱۲۷ میلیونی قوی‌تر بوده و در زمانی‌سریع‌تر از هیوندای توسان به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. بدنه جمع‌وجور را هم باید به انبوه قابلیت‌های ۲۰۰۸ افزود تا این خودرو برای هر نوع استفاده‌ای توانمند باشد. قدرت بالاتر در دور موتور پایین در کنار مصرف سوخت پایین و تولید اندک دی‌اکسیدکربن از دیگر ویژگی‌های پژو ۲۰۰۸ است. همچنین این پژو به لطف جعبه‌دنده شش سرعته AT6، تعویض دنده‌هایی سریع، راحت و نرم را به راننده ارائه می‌کند. پژو ۲۰۰۸ شاید لوکس‌ترین یا جذاب‌ترین کراس‌اوور اروپا بازار نباشد اما می‌توان آن را ترکیبی مناسب از سه خصوصیت ویژه ایمنی بالا، ظاهر زیبا و اسپورت، و موتور و سیستم فنی قدرتمند دانست که توانایی جلب نظر هر نوع مخاطبی را در اختیار دارد.

کدخبر: ۱۵۵۴۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamid.r

    قیمتش معلوم نشده؟