کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۳۶۷۵
تاریخ خبر:

بخش‌هایی از سخنرانی امروز رییس‌جمهور که تلویزیون آن را پخش نکرد

صدا و سیما در رویه ‌ای غیر معمول سخنرانی رییس جمهور در همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی» را پخش نکرد. با هم بخش‌هایی از این سخنرانی را به نقل از خبرگزاری ایلنا می‌خوانیم:

**** امروز به بهانه اینکه در یک نقطه ای از سوریه از سلاح شیمیایی استفاده شده ؛ البته اینکه چه کسی استفاده کرده و نوع آن معلوم نیست، سوریه مورد هدف موشکی قرار می گیرد. این در حالی است که سازمان ملل به صراحت اعلام کرده که ۳ سال پیش بازرسی های لازم را در سوریه انجام داده و اینگونه سلاح ها را از آنجا جمع آوری کرده است. امروز باید روشن شود که این سلاح شیمیایی چگونه و از کدام مرز به آنجا آمده است.

**** آمریکایی‌ها تصور می‌کنند که پلیس و قاضی‌جهان هستند. در جریان اخیر خودشان قضاوت کرده و خودشان وارد عمل شدند و نیمه شب با موشک یک پایگاه هوایی در سوریه را مورد حمله قرار داده و عده ای از مردم بی‌گناه سوریه را هم شهید کردند. باید روشن شود که این تجاوز به چه مناسبتی به یک کشور مستقل انجام شده است.

**** انتخابات نمایش قدرت ملی ایران است و تخریب و یاس آفرینی به اسم انتخابات در جامعه باید متوقف شود و همه بدانیم که یک مسلمان پیرو پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) دروغ نمی گوید و تخریب نمی‌کند؛ پس چرا واقعیت‌ها به مردم گفته نمی‌شود و با امیدی که امروز در دل مردم درخت باروری شده، جنگ می‌کنید. چطور می‌شود یک فرد خود را ایرانی و مسلمان بداند و سخن غلط، دروغ و ناروا علیه برادر خود بیان کند. امروز ما به دنبال ایجاد حماسه هستیم و نمی خواهیم رو در روی یکدیگر باشیم بلکه به دنبال رقابت سالم می باشیم. لذا هر کسی که به میدان انتخابات وارد می شود باید از لیاقت‌ها و برنامه‌های خود سخن بگوید.همه بدانند که هیچ کس با دروغ، تخریب و تهمت به جایی نمی‌رسد و به فرض محال هم که برسد ارزشی ندارد و با نردبان دروغ نمی توان به پشت بام عدالت رسید.

**** از شورای نگهبان وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و همه مردم می خواهم که برای یک انتخابات پرشور، سالم، رقابتی و قانونی، تلاش کنند و در این حوزه اخلاقی در پیش بگیرند که دشمنان را خیره و دوستان را خوشحال کنند.

**** ۲۹ اردیبهشت صحنه رقابت سالم و بزرگ ملی است. همه باید به این صحنه وارد شویم، چرا که اساس مردم سالاری رقابت های سالم انتخاباتی است و همه چشم های دنیا و منطقه به ۲۹ اردیبهشت ایران دوخته شده است و دنیای امروز نقش ایران را به خوبی می داند.

کدخبر: ۱۵۳۶۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • shahram111

    کلا ایشون سانسوره…اگر سانسور نبود که صدا و سیما میلی نبود

  • 12shockram

    مردم یاد بگیرند اگر رئیس جمهوری خوب کار نکرد و فقط خورد خوابید دوباره بهش رای ند ن مد نشه هر دو دوره یکی سر کار باشه

  • aydare

    دمت گرم

  • gilas

    اینکه چند روز مونده به ثبت نام کاندیداها اخبار ایشون رو ک یکی از کاندیداهاست پوش ش تمام و کمال ندن طبیعیه. چیز جدیدی نیست

  • nirvana

    تحریم کنه و تو کنفراس خبری خبرنگاران صدا وسیمارو راه نده این بهترین راهکاره

  • peyman0917

    خوب چی بوده که باید سانسور میشده؟

  • mahammad

    ایشون بهتره جای این حرفا بگن تلوزیوندچیر و نمیگه!! واقعا چیزی برای تعریف و تمجید وجود داره؟ من ندیدم تلوزیون تخریب کنه ای ن دولتو.اگر اعلام قیمت گوشت و اخبار هواش ناسی و آلودگی و ریزگرد تخریب دولته واقعا براتون متاسفم

  • 74.amir.hosein.gh

    به به مجلس شورا جلوی این نظرات لنگ میندا زه خخخ

  • daryosh74

    شهرام111 فکر کنم تنها حرف رئیس‌جمهور که خیییییییییییلی بدرد تو میخوره همون جمله، ( عینک بزنید، تا ببینید) هستش!! ? ? ? ? ?

  • amirnikan

    خوب پس دیگه فهمیدیم اراده حاکمیت اینه که روحانی رئیس جمهور بشه چون مردم برعکس عم ل میکنن . جمله فلسفی بود چندبار بخوانید متوجه میشید یعنی چی

  • mojtaba

    روزنامه هفت جان مادر ت به فکر مردم باش ن ه به فکر روحانی

  • shahram111

    شکیب جون تو برو گوجه سبز بخر ایندفعه نه دم در خونه محمود…دم در خونه رییسی…والله من تو عمرم نون به نرخ روز نخوردم.