کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۰۰۱
تاریخ خبر:

بحران هوا در اهواز ادامه دارد:تعطیلی مدارس

به دلیل آلودگی ناشی از گرد و غبار طی دو روز گذشته، تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در اهواز و ۱۲ شهرستان دیگر استان خوزستان شنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخاطر توجه به سلامت دانش آموزان بر اساس اعلام سازمان محیط زیست استان مبنی بر عدم رفع آلودگی هوا این تصمیم اتخاذ شد.
محمد تقی زاده افزود : علاوه بر تعطیلی مدارس اهواز همچنین تمامی مدارس شهرستان های سوسنگرد، هندیجان، گتوند، شوشتر، شوش ، دزفول ، حمیدیه ، کارون ، باوی ، اندیمشک، هویزه و ماهشهر در نوبت صبح تعطیل می باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان تاکید کرد تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس در نوبت عصر منوط به گزارش سازمان محیط زیست استان است که متعاقبا اعلام می گردد.
مدیر کل محیط زیست خوزستان هم اعلام کرد : میزان گرد و غبار شهر اهواز در ظهر روز جمعه سه هزار و ۹۱۲ میکرو گرم بر مترمکعب است که ۲۶ برابر حد مجاز می باشد.
'احمد رضا لاهیجان زاده' جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این در حالی است که بالاترین میزان آلودگی اهواز در ساعت ۱۵ چهار هزار و ۳۹۰ میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

کدخبر: ۱۵۰۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر