کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۰۰۱
تاریخ خبر:

باشگاه پرسپولیس از اینستاگرام هم درآمدزایی می‌کند؟

صفحه اینستاگرام پرسپولیس طی دو روز گذشته برای دو برند تجاری تبلیغ کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که اسپانسر باشگاه پرسپولیس هنوز وضعیت مشخصی ندارد و این تیم از پولی که از صندوق حمایت از قهرمانان قرض گرفته خرج می‌کند، صفحه اینستاگرام این باشگاه کاری را آغاز کرده که دلیلش فقط می تواند درآمدزایی باشد.
این صفحه اینستاگرام که بیش از ۱۱۹ هزار دنبال کننده دارد، روز گذشته یک پست تبلیغی منتشر کرد که با وجود بی ارتباط بودن این پست به باشگاه پرسپولیس و فوتبال، از سوی هواداران باشگاه زیاد جدی گرفته نشد. اما امروز هم این صفحه یک پست تبلیغی دیگر منتشر کرده که در آن، یک رستوران را تبلیغ می‌کند و از مزایای غذاهای این رستوران کلی تعریف کرده است!
روال این طور تبلیغات در اینستاگرام به این شکل است که ادمین صفحات پر بازدید (مثل صفحه باشگاه پرسپولیس که بیش از ۱۱۹ هزار دنبال کننده دارد)، از شرکت ها یا برندهایی که قصد تبلیغ محصول خود را دارند مبلغی دریافت می‌کنند و در ازای آن، پستی را در اینستاگرام منتشر می‌کنند.
البته جالب است که ادمین صفحه باشگاه پرسپولیس، تبلیغ روز گذشته را حذف کرده و بعید نیست که پست تبلیغی امروز هم چند ساعت بعد حذف شود. گرچه این گونه تبلیغات و درآمد حاصل از آن دردی را از پرسپولیس دوا نمی‌کند، اما در کل باید پرسید آیا سرخپوشان واقعا برای رفع نیازهای مالی خود رو به تبلیغات در اینستاگرام آورده‌اند یا این کار، حرکتی بدون هماهنگی از جانب ادمین صفحه باشگاه پرسپولیس بوده است؟

کدخبر: ۴۶۰۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر