کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۹۹۸۳
تاریخ خبر:

بازیکن ژاپنی در آستانه ۵۰ سالگی قراردادی جدید و حرفه ای امضا کرد

کازیوشی میورا با ۴۹ سال سن و عضلاتی فولادی خیال بازنشستگی ندارد و پس از ۳۱ سال انجام بازی حرفه ای همچنان به فوتبالش ادامه می دهد.

به گزارش BBC، میورا که ۴۹ ساله که متولد۲۶ فوریه ۱۹۶۷ است حدود یک ماه دیگر وارد سن ۵۰ سالگی شود. این مهاجم سرسخت ژاپنی به تازگی با تیم یوکوهاما در لیگ دسته ۲ و حرفه ای ژاپن قرارداد یک ساله جدیدی بست و برای دوازدهمین فصل پیاپی برای این تیم به میدان خواهد رفت.

بیوگرافی:

میورا که از پیرترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می آید، سابقه ای طولانی مدت و بلند بالا در ژاپن و مناطق مختلف دنیا دارد. مهاجم خستگی ناپذیر یوکوهاما، از سال ۱۹۸۶ فوتبالش را از برزیل و سانتوس شروع کرد و پس از درخشش در تیم های دیگر برزیلی مثل پالمیراس و کورتیبا در سال ۱۹۹۰ به تیم ملی ژاپن دعوت شد. دو سال بعد او در جام ملت های ۱۹۹۲ آسیا تک گل پیروزی بخش تیمش را به کشورمان زد. دوران طلایی میورا در کاوازاکی رقم خورد، جایی که وی در ۸ سال حضور، از ۱۹۸ بازی، ۱۰۰ گل را به ثمر رساند. بعد از درخشش در کاوازاکی، میورا به فوتبال اروپا ترانسفر شد و برای جنوا و دینامو زاگرب بازی کرد اما در سال ۲۰۰۰ به ژاپن بازگشت و تاکنون که در سال ۲۰۱۷ هستیم، به صورت ثابت در تیمش بازی می کند. او همچنین در ۹۰ بازی ملی برای سامورایی ها از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، ۵۰ گل را به ثمر رساند.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۳۹۹۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebi.binazer

    افرین احسنت مرحبا

  • arsha_1360

    یادمه که توی رقابت بهترین بازیکن آسیا رق یب علی دایی و خداداد عزیزی و کریم باقری بود. یه بازیکن دیگه هم رده این داشتن هید توشی ناکاتا

  • mahdismt

    اعجوبه فوتبال

  • alireza678

    عنایتی و رجب زاده نکنه وسوسه بشن