کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۸۶۷
تاریخ خبر:

بازگشت دوباره هیجان در لیگ برتر فوتبال ایران

لیگ برتر فوتبال بعد از تعطیلی که به منظور برگزاری اردوی تیم ملی به وجود آمده از فردا (چهارشنبه) با برگزاری دو بازی وارد هفته یازدهم خود خواهد شد.

**** گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان

هفته یازدهم با مصاف این دو تیم از ساعت ۱۴:۳۰ چهارشنبه آغاز می‌شود. شاگردان فیروز کریمی هفته دهم توانستند با کسب پیروزی خود را از قعر جدول جدا کرده و به رتبه چهاردهم صعود کنند. در حالی گسترش فولاد ۱۱ امتیازی خود را آماده بازی فردا می‌کند که استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز، در رده پانزدهم قرار داشته و اوضاع چندان مساعدی ندارد. این تیم در روزهای اخیر به دلیل مشکلات مالی شدید تمرینی نداشته و بازیکنان نیز به دلیل دریافت نکردن مطالبات‌شان انگیزه‌ای ندارند. از همین رو گسترش فولاد برای رهایی از بحران و پیوستن به تیم‌های میانه جدول بهترین فرصت را پیش روی خود دارد.

**** پیکان - صنعت نفت آبادان

دومین دیدار هفته یازدهم از ساعت ۱۵:۱۵ آغاز می‌شود و شاگردان مجید جلالی با امید رسیدن به صدر جدول و بازپس‌گیری رتبه اول از پارس جنوبی، به مصاف تیمی می‌روند که هم‌چون استقلال خوزستان به لحاظ مالی با بحران روبه‌رو شده است. صنعت نفت آبادان که در ابتدای فصل با گرفتن بازیکنان تاثیرگذار توسط فراز کمالوند به دنبال رتبه تک رقمی در این لیگ بود، با گذشت ۱۰هفته نتوانسته انتظارات مالی بازیکنانش را برآورده کند. این تیم با ۱۳ امتیاز جایگاه هشتم جدول را در اختیار دارد و باید مقابل پیکانی قرار گیرد که با ۲۳ امتیاز سوم جدول است و به دنبال جبران اختلاف ۲ امتیازی‌اش با صدر جدول است.

به گزارش ایسنا، سایر بازی‌های هفته یازدهم دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

کدخبر: ۱۸۶۸۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر