کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۳۲۴۵
تاریخ خبر:

این اپلیکیشن معادلات جزوه شما را حل می‌کند!

بعضی‌ها می‌گویند این اپلیکیشن برای شاگرد تنبل‌هاست. اما خیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان توانسته‌اند از آن به عنوان اپلیکیشن کمک آموزشی یا در جهت سرعت در حل معادلات و مسائل بزرگتر استفاده کنند. Photomath که به تازگی نسخه جدیدش آمده به هر حال یک اپلیکیشن جنجالی است.

به گزارش خبرآنلاین، Photomath به طور خلاصه کارش این است: شما با دوربین موبایل‌تان از روی معادله یا مسئله ریاضی نوشته شده روی صفحه دفترتان عکس می‌گیرد و این اپلیکیشن علاوه بر جواب نهایی راه‌حل و مراحل حل را هم برایتان در یک چشم بر هم زدن نشان می‌دهد. بهتر است به جای فکر منفی به این اپلیکیشن به عنوان یک ابزار کمک آموزشی بسیار خوب برای پیشرفت‌تان فکر کنید و فکر تقلب با آن را از سرتان بیرون بیاندازید!

این اپلیکیشن در ابتدای راه است و فعلا فقط می تواند معادلات و مسائل ساده ریاضی را حل کند و خبری از حل مسائلی مانند انتگرال و سری ها فعلا نیست. علاوه بر این باید دست خط‌تان شبیه حروف چاپی باشد تا اپلیکیشن بتواند اعداد انگلیسی و علائم را به درستی تشخیص دهد. این اپلیکیشن را می‌تواند برای آیفون و گوشی‌ها اندرویدی به صورت رایگان دانلود کرد.

کدخبر: ۱۷۳۲۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر