کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۸۳۳
تاریخ خبر:

اولین واکنش‌ها به مناظره جنجالی علی کریمی و فدراسیون فوتبال

مناظره تلویزیونی علی کریمی و محمدرضا ساکت بامداد امروز صبح در برنامه ۹۰ پخش شد. خیلی‌ها هنوز آن را ندیده‌اند اما به هرحال تا آخر امروز درباره‌اش حرف‌های زیادی می‌شنویم. این‌ها اولین واکنش‌ها با داستان است:

**** افشین خماند:
علی کریمی بسیار بهتر از آن بود که انتظار داشتیم او با شناخت از نقاط ضعف و قدرت خود نگذاشت بحث ها شکل بگیرد او شبهه را ایجاد می کرد، سووال را طرح می کرد و ساکت را مجبور به پاسخ گویی کرد، هر چند ممیک صورتش از طغیان درونیش خبر می داد اما در همه طول مناظره نگذاشت طوفان به سطح برسد و خشم را کنترل کرد.

…محمدرضا ساکت همان بود که انتظار می رفت خوب حرف زد و در دایره کلام سعی کرد استدلال هایی بیاورد که مسیر بحث به جایی برود که کمترین آسیب پذیری را برای فدراسیون فوتبال را داشته باشد و در این عمل موفق بود چرا که به جای توقف در ماجرایی مثل ایران نوین ،مساله فساد در حد یک فیزیوتراپ تیم ملی حاشیه ساز شد …

برنده برنامه ۹۰ بدون شک عادل فردوسی پور بود، وقتی که با اسم کوچک کریمی را صدا می کردو کار را به جایی رساند که منتقد از او عذر خواهی کند و با تایم لاینی ثابت کرد که شائبه وابستگی اش به فدراسیون فوتبال را پاک کند و البته یک مناظره سنگین را به خوبی مدیریت کند

بازنده کارلوس کی روش بود ، به خاطر این که خودش را وارد یک بازی کرد که ربطی به او نداشت ، کی روش اشتباهش این بود که فکر کرد که نمی داند ادبیات خیابانی ایرانی یعنی چه؟ شاید علی کریمی نتواند در ادبیاتی اتوکشیده پابه پای ساکت حرکت کند اما وقتی نوبت به آن مدل حرف زدن باشد کی روش که هیچ که تمام پرتغال هم از کریمی دریبل وحشتناک خواهند خورد

**** عبدالصمد ابراهیمی (وکیل مهدی طارمی):

پیامک کیروش به عادل، همه نگاهها را به نفع علی کریمی کرد. کریمی در شبی که خودش بود، با همان تن صدای بلند ، حتی نخواست با تاسی از یک عادت مرسوم مهمانان صداوسیما ، کت و شلواری شود ساکت خیلی سعی کرد فضای مثبت را به سمت فدراسیون ببرد ولی پیام کیروش به عنوان یک مربی تحت حمایت همان فدراسیون که ساکت بارها از او تعریف و تمجید کرد با ادبیاتی به کریمی تاخت که ساکت همان ادبیات را خیابانی خوانده بود.

**** خبرآنلاین:
بیش از ۲ ساعت مناظره میان علی کریمی و محمدرضا ساکت یک برنده داشت، غیر از علی کریمی که با عصبانی نشدن توانست در بین افکار عمومی به محبوبیت برسد و موجی به سود خود ایجاد کند، این عادل فردوسی پور بود که زیرکانه برنده مناظره شد. او همه بجث را دنبال کرد. بعد در یک بزنگاه تاریخی با تبری جستن از حمایت از مهدی تاج با نشان دادن یک اینفوگرافیک، علی کریمی را وا داشت تا از مخاطبانش عذر بخواهد.

کدخبر: ۲۰۰۸۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebrahimi.ali68

    علی فقط کریمی ???

  • ebrahimi.ali68

    علی کریمی و علی دایی جزو معدود بزرگان فو تبالی هستن که حرفشون رو بدون پرده میزنن. ساکت دیشبحرفی برای گفتن نداشت و صرفا با گفتن اینکه فلان مشکل برای زمان آقای تاج نبوده و آقای تاج مسیولیتی نداشتن و … ذهن رو گمراه میکرد.فقط ای کاش کریمی تسلط بی شتر و استرس کمتری داشت.در کل بزدل فدراسی ونه و سرمربی تیم ملی هستن که به وقتی به جاهایه حساس میرسن بحث رو عوض میکردن.

  • nashibay

    علی کریمی مردمی که فوتبال رو دوست دارند سربلند کرد

  • peyman0917

    معلوم بود ساكت مثل بقيه مسئولان فقط مغلط ه ميكنه و جواب هاي بي ربط ميده،،،،،