کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۹۴۸۸۰
تاریخ خبر:

اولین اعترافات قاتل «ستایش»

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به قسمتی از اعترافات قاتل ستایش گفت: بر اساس اعترافات قاتل ستایش، این شخص در صبح روز حادثه به وسیله گوشی همراهش در حالی که در مدرسه بوده به مشاهده کلیپ‌های مستهجن مبادرت کرده است و این در حالی است که جنایت بعدازظهر همان روز به وقوع پیوست.
آنا: دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد به برخی از اعترافات تکان دهنده این فرد اشاره کرد.

ابوالقاسم مرادطل با بیان اینکه روز گذشته آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد، در خصوص انگیزه قتل توسط این فرد توضیح داد: انگیزه اولیه قاتل ستایش، قصد ارتکاب عمل خلاف منافی عفت بوده است.

وی با اشاره به اعترافات قاتل ستایش افزود: این فرد اعلام کرده که از سن ۱۵ سالگی با بعضی از اشخاص جنس مخالف رابطه نامشروع داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین ادامه داد: با سوالاتی که از او پرسیده شد به این نتیجه رسیدیم که این فرد به مسائل مذهبی هم گرایشی نداشته است.

مرادطلب با اشاره به قسمتی دیگر از اعترافات قاتل ستایش اضافه کرد: بر اساس اظهارات اخذ شده از قتل ستایش، او از سن ۱۵ سالگی هرازگاهی مشروب مصرف می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین عنوان کرد: بر اساس اعترافات قاتل ستایش، این شخص در صبح روز حادثه به وسیله گوشی همراهش در حالی که در مدرسه بوده به مشاهده کلیپ‌های مستهجن مبادرت کرده است و این در حالی است که جنایت بعدازظهر همان روز به وقوع پیوست.

به گفته وی موارد ذکر شده عوامل موثری در انگیزه قتل ستایش بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نظریه پزشکی قانونی تجاوز به ستایش تایید شده است یا خیر، گفت: ما باید در کیفرخواست در خصوص این موضوع اظهارنظر کنیم و طبق قانون، کیفرخواست تا زمانی که به دادگاه برسد محرمانه است و ما در این خصوص نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه از قاتل ستایش در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شود تا پرونده شخصیت‌شناسی او تکمیل شود، اضافه کرد: نظر مددکار اجتماعی برای تکمیل پرونده باقی مانده است بنابراین پس از اخذ نظر او، پرونده را به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌کنیم.

مرادطلب در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به سن قاتل که زیر ۱۸ است، پیش‌بینی شما در خصوص صدور حکم او چیست و آیا برای او حکم اعدام صادر می‌شود، توضیح داد: در این مورد ما نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم چون مرجع صدور حکم، دادگاه کیفری یک است. ممکن است اظهار نظر ما با تصمیمی که قرار است از سوی آنها اخذ شود مغایرت داشته باشد. صدور حکم اعدام یا هر حکمی دیگر بر عهده این دادگاه است.

کدخبر: ۹۴۸۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • shahrokhbu

    این بی شرف کثیف این شیطان باید اعدام بشه یعنی اعدام نشه خودم میکشمش حرومزاده اس

  • shahrokhbu

    فقط اعدام این شیطان صفت باید اعدام شود ا عدام کوچکترین حکم برای این حیوان وحشیست

  • 37733773

    یکبار اعدام برای این ادم کمه

  • ناشناس

    اگه من جای قاضی پرونده بودم قبل از رسیدن به 18 سالگی این آشغال رو محکوم به اعدام می کردم??خوبه مامان جون آقای قاتل هم در جریان این مطالب قرار بگیرن و بدونن ماحص ل تربیتشون چی بوده.خانم مدعی بود که اگه ستایش بچه بود،پسر منم بچه اس!!!!!!بیاد و بچه کثیفش رو تحویل بگیره???????

  • ناشناس

    دیدن فیلم وخوردن مشروب که کار امروز همس… . دلیل منطقی بیارین یه خورده

  • nirvana

    قاتل روح ال دادشی هم زیر ۱۸ سال بود که ا عدام شد پس فرقی نداره به سن قانونی رسید باید اعدام بشه

  • arsha_1360

    بچه 16 ساله؟ قانل؟ مردم ما هم ماشالا خوب راجع به کشتن آدمها صحبت میکنن. مثل گلاد یاتورها عاشق کشتنیم. پس کی جوابگو علت این اتفاق میشه. شیطان صفت؟ خانم سودابه ت و محل زندگی این بچه رو دیدی؟ از توی این محل آدم فقط یه خلافکار ساده بیاد بیرون ش اهکار کرده. توی مدرسه فیلم دیده توی 15 س الگی مشروب میخورده. توی 17 سالگی قاتل ش ده. نظرتون چیه همه آدمای اونجا رو توی آت یش بسوزونیم. پس کسایی که باعث پرورش ای ن اتفاق شدن کی جواب میدن

  • mahab

    دلیل اصلی اینکه این جرم و جنایت ها در کش ور از بین نمی ره اینکه قانون تمام تلاشش اینکه آنچه اتفاق افتاده محرمانه بمونه و همه عالم آدمم راه میفتن تا یه جوری جانی رو از مرگ نجات بدن. در صورتیکه تو تموم د نیا وقتی یه همچین اتفاقی میفته میشه تیتر اول خبر همه رسانه ها و همه واکنش تند نش ون میدن و ممکنه در قانونشون اعدامم نداش ته باشن ولی طرف رو سریع به سزای عملش میر سونن. این میشه که همه میدونن قانون چقدر قاطعه و حساب کار خودشون و میکنن.

  • samen.maskan

    نکنه میخوان این عوضی رواعدام نکنن!!؟؟

  • mkhan

    فک کنم این دادگاه داره دنبال یه مقصر میگ رده که فعلا گوشی موبایل آقا بهترین سوژه هستش بعدشم کارگردان اون فیلم رو میخوان ب عدشم خود طرف رو که فیلم بازی کرده این می شه که کلا همه سرکاریم و این حیوان صفت اع دام نمیشه….

  • nashiba

    به به چقدر قاضی داریم اینجا چقدرم به کار شون مسلطند که با همین چند خطی که خوندند به این خوبی حکم صادر کردند دوستان قاضی خ سته نباشید

  • sonamigermez

    باید نطر ستایش روهم بپرسیم شاید راضی نبا شه یه بچه به جرم قتل اعدام بشه. البته ای ن نظر منه و برای شما محترم و برای خودم ح کم حکومتی

  • heretic

    روح ستایش شاد .

  • alireza137

    انسان از هر چی محروم و محدود بشه نسبت به ان چیز حریص تر میشود.

  • ناشناس

    من می دونم مقصر کیه

  • moslemrahmati

    باید اعدام بشه

  • ahmadvand

    حیوون خودخواه

  • shaida

    هر کسی جرمی مرتکب شود اولین نقش آن خانوا ده ودر مرحله بعدی اجتماع میباشد دفاع ناح ق مادر خانواده قاتل وجو نا آرام محیطی که زندگی میکرد تمام عوامل از اول یک قاتل ت حویل اجتماع داده باید اورابه اشد مجازات محکوم بکنند

  • ناشناس

    جناب آقای علی به نظر شما همه اونایی که ت و محله های فقیرنشین زندگی میکنن باید دست به هر جنایت و کثافتی بزنن؟؟؟کسی که تو م نزلش اتاق مستقل وشرایط استفاده از گوشی م وبایل و اینترنت واینستاگرام داشته خیلی ه م سطح پایین مالی نداشته.اما اینکه تربیت صحیح و نظارت روی کارهاش نبوده بحث دیگه ا ی هست.ما آدمای فقیر ولی شریف زیاد داریم و زیاد دیدیم.آقای اکبرخواه ما نه قاضی هس تیم و نه قضاوت می کنیم.نظر خودتون در راب طه با این جنایت و عاملش چیه؟؟؟

  • armagadon

    بنظر من در قبال این معظل پنهان بایدبطور جدی در مدرسه قبل ورود موبایل رو از دانش آموزا بگیرن گوشی موبایل چیزی جز بلوتوث فیلم و شماره دادن و اینکارا خاصیتی در مد رسه نداره گوشی بنیان خانواده ها رو سست کرده چه برسه بچه ها که چش و گوش بازن

  • dook

    فقط میدونم که این بچه ها فناشدن بخاطر نب ودن اصول تربیتی درست.. فرهنگ بد…جامه ای که داخلشون هستن.. همه ادمها پاک بدنیامیا ن… این محیط واجتماع وخوانواده و ژن های م عیوب هست که انسان روبه کجاها میرسونه… او ن بچه که مرده جاشم بدنیست رفته پیش پدروا قعیش… امیدوارم پروردگار به این فرزندش که راهش راگم کرده کمک کند.. واوراببخشد… یا هم اعدام شد.. اغوشش رابرای او بازنگه دار د..

  • nashiba

    خانم وطن خواه در این که جرمی مرتکب شده و جونی گرفته شده شکی نیست من نظرم اینه که نباید احساسی برخورد کرد اگر قراره مشکلی رو حل کنیم باید با مطالعه این کار رو بک نیم نه اینکه سریعا عامل رو حذف کنیم. آیا با اعدام شدن این شخص دیگه همچین جرمی تک رار نمیشه؟؟؟؟؟

  • hamid.r

    اولا طبق قانون اسلام قصاص باید انجام شود واینکه با یه طناب یارو رو زرتی اعدام کن ن درست نیست . دوما . اون دوستانی که مواف ق کشتن این حیوون نیستن یه لحظه خودشون و نه جای اون طفل معصوم بلکه جای پدر و مادر بچه که تجاوز شده ،کشته شده ، وبا ز هم ب ه این پسنده نکرده وجنازه رو با اسید از ب ین برده. بزارید جوابتون و میگیرید .

  • prance

    با اینکه مخالف اعدام هستم.. ولی این یک ر و باید 10 باز اعدام کرد و کمه

  • mkhan

    اینکه باید این مساله موشکافی بشه و راهکا ری براش پیدا کنن هیچ شکی نیس. ولی اینکه دوستان فقط چسبیدن به اصلاح جامعه و ازین حرفا و رها کردن تنبیه اون حیوون صفت رو ا ین هم اشتباهه… پس دوستانی که میگن باید ا عدام بشه انسان هستن و در جایگاه انسانیتش ون دارن میگن نه در جایگاه قضاوت. .. پس ش ما دوست عزیز خودت رو جدا ازین انسها نبین جناب اکبرخواه!