کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۱۱۰۰
تاریخ خبر:

انتقاد شدید فرهاد مجیدی از معاون ورزشی استقلال

بخشهای مهم گفتگوی سایت ورزش سه با فرهاد مجیدی را برایتان انتخاب کرده‎ایم:
* بعد از مصاحبه‌ای که در پایان بازی با سپیدرود انجام دادم و اعلام کردم که می‌توانم یک استقلال متشخص و جذاب بسازم، انگار نقشه‌های بعضی از آقایان در باشگاه استقلال دچار مشکل شد. چون پروژه‌ بعضی از افراد زیرمجموعه آقای فتحی این بود که از کانال خودشان مربی خارجی به استقلال بیاورند.

* من برای سرمربیگری در استقلال دست به کارهای کثیف نزدم. در شب بازی با پدیده به آقای فتحی تاکید کردم که حتما باید مربی بزرگ خارجی بیاورید اما به عنوان یک سرمربی وقتی بیشتر متوجه بحران‌های درون تیم و درون باشگاه شدم، وقتی بیشتر در جریان بی‌پولی‌های باشگاه قرار گرفتم، ترجیح دادم که اعلام کنم می‌توانم فصل آینده این تیم را اداره کنم. اصرار و عجله‌ای هم نداشتم.
* برای من جای تعجب دارد که چطور اجازه می‌دهند فردی که ۱۰ ماه است به باشگاه استقلال آمده و تجربه‌ای هم ندارد، مسؤولیت تیم بستن و انتخاب سرمربی را برعهده بگیرد؟! هر بار هم که اعتراض‌ها بیشتر می‌شود، خطیر شماره یک می‌رود و خطیر شماره دو می‌آید! همین الان توجه کنید به اینکه مثل قبلی‌ها مبلغ قرارداد واقعی سرمربی خارجی را اعلام نمی‌کنند. چه اشکالی دارد با مردم صادق باشید؟

* در جلسه‌ای که در العین با مدیران باشگاه داشتم، گفتم که برای فصل آینده صلاح نیست برخی بازیکنان در تیم بمانند. از آن روز ناگهان موضعشان تغییر کرد! آمده بودند در جلسه با من درباره تیم بستن صحبت کنند اما وقتی نظرم را شنیدند و فهمیدند بازیکنان مورد نظرشان در لیست من نیستند، به صورت پنهانی مشغول تیم بستن شدند! به من به صورت شفاهی گفتند که مسئولیت تیم بستن با تو‌ اما هر روز می‌شنیدم که خطیر مشغول مذاکره با بازیکنانی بود که کیفیت خیلی از بازیکنان جوان استقلال کمتر از آنها نبود. یکبار با خطیر تماس گرفتم و به او گفتم که شما صلاحیت این کار را نداری و چرا در این مسائل دخالت می‌کنی که جوابی هم نداشت.

* من با حسین حسینی صحبت کردم. مبلغ توافق شده ۵۰۰ میلیون کمتر از پولی بود که مدیران استقلال انتظار داشتند اما گفتند که پولی نداریم!

کدخبر: ۲۶۱۱۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر