کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۰۱۱۸
تاریخ خبر:

امام جمعه تهران: رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود

ایسنا: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دیگر زمان مناظره و رقابت تمام شده و زمان رفاقت فرا رسیده است، گفت: از امروز رقابت باید به رفاقت تبدیل شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: آنچه در مناظرات گفته شد بر اساس نیت درونی منتخبان بود و اینک وظیفه‌شان اخوت، برادری، صمیمیت، صفا و همکاری است. پس اگر جمله‌ای گفتند که در شأن انقلاب و مردم نبوده دقت کنند و اگر جدی گفته‌اند به خاطر آن به درگاه الهی توبه کرده و از مردم عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در حال برگزاری است به رعایت تقوا در زمان باقیمانده تأکید کرد و گفت: بکوشیم به وظیفه خود عمل کنیم و اهمیت انتخابات را درک کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فردی که انتخاب می‌شود مدیریت اجرایی چهارساله کشور را به دست می‌گیرد خاطرنشان کرد: فردی که انتخاب می‌شود باید صالح، پاک و فعال باشد و به فکر ضعفا، اسلام و پیاده کردن قوانین از جمله قانون اساسی باشد و مردم در زمینه انتخاب خود حتماً تصمیمشان را گرفته‌اند چرا که تا این لحظه عده‌ای عظیم در انتخابات شرکت کرده و تا پایان روز این روند ادامه دارد.

کدخبر: ۱۶۰۱۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر