کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۰۹۶
تاریخ خبر:

ال کلاسیکو امشب ؛ اوج حساسیت فوتبال در گران ترین بازی فوتبال در تاریخ

ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امشب بازی رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد. این بازی حکم تعیین کننده در قهرمانی لالیگا امسال دارد . بارسلونا با یک امتیاز بالاتر از رئال قرار دارد. مثل همیشه مسی و رونالدو هم رقابت دارند ؛ این بار برای کسب آقای گلی امسال لالیگا . مسی دو گل بیشتر از رونالدو دارد.

***
بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا چقدر می ارزند؟
رقم قرارداد های بازیکنان رئال و بارسا درحدود ۹۴۴ میلیون دلار است.
دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا در حالی امشب برگزار می شود که در این مسابقه ستاره های گرانقیمت و زیادی به میدان می روند.ستاره هایی که قرارداد بعضی از آنها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است.
به گزارش"آس" ۲۲ بازیکن احتمالی که قرار است در ال کلاسیکو به میدان بروند تقریبا ۹۴۴ میلیون دلار ارزش دارند که از این رقم ۵۱۵ میلیون را رئالی ها به خودشان اختصاص داده اند و ۴۲۹ میلیون دلار هم سهم بارسایی ها است.
در ترکیب دو تیم رونالدو و مسی گران قیمت ترین بازیکن هستند و کاسیاس با ۸ میلیون یورو از رئال و آلوس با ۱۰ میلیون یورو ارزان ترین بازیکنان هستند.

****
بوسکتس و راموس به ال‌کلاسیکو رسیدند
سرخیو بوسکتس و سرخیو راموس در فهرست ۱۸ نفره تیمشان برای بازی در ال کلاسیکو حضور دارند.
در حالی که در روز‌های گذشته شایعات زیادی درباره غیبت سرخیو بوسکتش و سرخیو راموس در ال کلاسیکو به گوش می‌رسید، امروز دو باشگاه بارسلونا و رئال‌مادرید اعلام کردند این دو بازیکن در شرایط خوبی به سر می‌برند و به بازی حساس بامداد فردا می‌رسند.

****
دیدار رئال‌مادرید و بارسلونا برای اولین بار در هواپیماهای مسافربری پخش خوهاهد شد تا مسافران نیز این دیدار جذاب را از دست ندهند.
بارسلونا و رئال مادرید بامداد فردا در حساس‌ترین دیدار باشگاهی برابر هم به میدان می ورند. طبق هماهنگی صورت گرفته بین ترکیش ایرلاین و مدیا پرو، ۵۰۰۰ نفر امشب در ۱۷ پرواز مختلف، بصورت مستقیم ال کلاسیکو بین رئال و بارسا را از ارتفاع ۱۰ هزار متری مشاهده خواهند کرد. این برای اولین بار است که یک مسابقه فوتبال از لیگ اسپانیا بدین صورت پخش مستقیم می شود. پیش از این رقابت هایی از لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا بصورت مستقیم در هواپیما پخش شده بود.

****
بکام: رئال برنده این بازی است
رئال مادرید و بارسلونا امشب در ورزشگاه نیکمپ برابر هم به میدان خواهند رفت. دیوید بکام بازیکن سابق رئال مادرید که در حال حاضر بازنشسته شده است درباره این دیدار حساس گفت:‌ رئال ۲-۱ ال کلاسیکو را می برد. در مورد گلزنان و ستاره این بازی نمی توانم پیش بینی خاصی انجام دهم. رونالدو و مسی هر دو بازیکنانی بزرگ و فوق العاده هستند.

****

انریکه : تقابل با رئال متفاوت است/ به فکر پیروزی هستیم
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: نباید صرفا همه چیزمان را برای این مسابقه بگذاریم.
لوییس انریکه در نشست خبری پیش از الکلاسیکو در خصوص این مسابقه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دیدار برای ما یک جدال هم محسوب می‌شود. اما صرفا نباید همه چیزمان را تنها برای این بازی بگذاریم. زیرا ما هنوز ۱۰ بازی بسیار دشوار را پیش رو داریم.
وی افزود: تقابل با رئال با سایر دیدار‌های ما متفاوت است زیرا رئال رقیب قدیمی و سر سختی برای ما بوده و در حال حاضر هم رقابت نزدیکی برای صدر نشینی در لالیگا داریم.
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تصریح کرد: اگر ما برنده شویم، اختلاف امتیازمان را با این تیم حفظ می‌کنیم و به همین دلیل دنبال پیروزی در این دیدار حساس هستیم. البته باید تفاضل گلمان را هم بیشتر کنیم که به همین خاطر توجه ویژه‌ای روی فاز هجومی تیممان داریم.

****
آنچلوتی:رونالدو همه استعدادش را بروز داده
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است سختکوشی کریس رونالدو باعث شده تا بتواند بخش ‏زیادی از استعدادش را بروز بدهد.‏
رونالدو که در زمستان گذشته برای سومین بار برنده توپ طلای بهترین بازیکن ‏دنیا شد و در ۶ سال اخیر، خود را به عنوان بهترین بازیکن رئال مطرح کرد. ‏
آنچلوتی در آستانه ال کلاسیکو به سایت فیفا گفت:" خیلی ها از دیدن بازی او شگفت زده می شوند. همان ‏طور که قبلا بارها گفتم، او بازیکنی است که از نظر حرفه ای گری و مسئولیت پذیری بی نظیر است؛ ‏حتی در این سطح. او استعداد مادرزادی زیادی دارد و به لطف انگیزه ای که من در کمتر بازیکنی دیدم، ‏تا آخرین قطره این استعداد را به نمایش گذاشته است."‏
کارلتو در پاسخ به این سوال که آیا از دیدن بازی های رونالدو، به اندازه تماشای بازی های زین الدین ‏زیدان لذت می برد: گفت:" دقیقا! زیدان بازیکنی بود که من از دیدن بازی اش در تمرینات بیش از همه ‏لذت می بردم اما رونالدو بازیکنی است که من از دیدن بازی هایش در مسابقه لذت می برم. او تقریبا در ‏هر دیدار گلزنی می کند."‏‎ ‎

کدخبر: ۲۱۰۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر