کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۰۴۶۳
تاریخ خبر:

التماس عروس داعشی به مرکل

نادیا رمضان زن ۳۱ ساله ای است که در سال ۲۰۱۴ همسر و سه فرزندش را ترک کرد تا برای جهاد نکاح به گروه تروریستی داعش بپیوند. او اینک خواستار بازگشت به کشورش است. به همین منظور با انتشار ویدئویی خطاب به مرکل، به او التماس می کند که با بازگشتش به آلمان موافقت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نادیا در حالی در این ویدئو ظاهر می شود که پسربچه ای در آغوش دارد. او ضمن ابراز پشیمانی خطاب به صدراعظم آلمان می گوید: خواهش می کنم؛ من اشتباه کردم. من به کمک شما نیاز دارم. لطفا به ما کمک کنید. من می خواهم با دو فرزندم به آلمان بازگردم. التماس می کنم ما را سریعا به آلمان بازگردانید. من می خواهم فرزندانم در محیطی معمولی بزرگ شوند، به مهدکودک و مدرسه بروند.

وی در ادامه این ویدئو گفت: می خواستم در صلح در جهان زندگی کنم، به خدا خدمت کنم و فرزندانم را بزرگ کنم.

این زن داعش مدعی شد که خطرناک نیست. حتی قادر به شلیک نیست چراکه از اسلحه می ترسد و تمام وقت خود را به آشپزی و تماشای فیلم گذرانده است. او نسبت به شکست های گروه تروریستی داعش ابراز نگرانی کرده و خواستار بازگشت به آلمان است.

برخی از گزارش ها حاکی از آن است که نادیا رمضان پس از فرار به رقه با یک عنصر داعشی اهل هامبورگ ازدواج کرد. او ابتدای سال ۲۰۱۷ پس از شکست های پی در پی داعش، از سوریه فرار کرد ولی در ایست بازرسی کردستان بازداشت شد. پس از تحمل ۱۸ روز زندان به اردوگاه عین عیسی که صرفا خانواده های عناصر داعش در آنجا نگهداری می شوند، منتقل شد. سخنگوی وزارت خارجه آلمان تأیید کرد که ملیت آلمانی وی را لغو نخواهد کرد.

کدخبر: ۱۸۰۴۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • daniell

    اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است.امی دوارم مرکل با درخواستش موافقت نکنه ، این ا لیاقت آزادی ندارن

  • alinoorifard

    اینا خیلیاشون از روی نادانی و بی اطلاعی و تبلیغات فریبنده داعش جذب این گروهک شدن و در اصل نمیشه گفت ذاتشون بده.

  • ali...

    دقیقا.نظر دومی زد تو خال☆☆☆☆☆