کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۱۲۶۸
تاریخ خبر:

افشای محل نگهداری قاتلان خاشقجی

فعال سیاسی و کاربر معروف عربستانی در توییتر فاش کرد، تمامی کسانی که در قتل جمال خاشقجی دست داشتند در حال حاضر در ساختمانی متعلق به دستگاه امنیت کشور بازداشت هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مجتهد، فعال توییتری معروف عربستانی اعلام کرد آنها پیش از این در زندان تحقیقات واقع در دانشکده امنیت ملی "نایف" در مسیر الدمام حبس بودند اما به دلیل جنجال بزرگی که به پا کردند و اقدامات متعدد برای خودکشی و اینکه دیگر زندانی‌ها در آنجا این سر و صداها را می‌شنیدند، آنها به ساختمان دیگری منتقل شدند که در آن زندانی دیگری به جز آنها و کارمند دیگری جز آنهایی که برای رسیدگی به کار این زندانی‌ها حضور دارند، نیست.

مجتهد در توییت دیگری نوشت، وضعیت روحی آنها بسیار بد است و از هر راهی از جمله کوبیدن سر به دیوار، قصد خودکشی دارند، همه آنها فریاد می‌زنند، "ما همه این خدمت و فداکاری را برای بن سلمان انجام دادیم و او با ما چنین می‌کند؟" به همین دلیل نیز آنها به جایی منتقل شدند که مانع از خودکشی آنها شده و تحت نظارت و رسیدگی کامل پزشکی باشند.

کدخبر: ۲۴۱۲۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    اکر توی ساختمان جدایی هستند که فقط کارمن دان انجا رفت و امد دارند از کجا متوجه شد ه اینا میخواهند خودکشی کنند و چنین سخنان ی گفته !!!!!!

  • sos0921m

    و خاشقچی ادامه دارد…..