کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۸۱۵
تاریخ خبر:

استاندار تهران: ساختمان جدی پلاسکو عید فطر ۹۹ به بهره برداری می رسد

به گزارش مهر، محمدحسین مقیمی در جلسه بررسی ابعاد مختلف اجرای پروژه ساختمان پلاسکو افزود: از زمانی که رسیدگی به وضعیت ساختمان پلاسکو و اجرای طرح جدید آن به استانداری تهران محول شد جلسات متعددی تا کنون برگزار شده است.

وی افزود: در نهایت قرار شد ساختمان بازسازی شود، به نحوی که ۵ طبقه برای اقدامات خدماتی ساخته شود و از محل درآمد آن هزینه های ساختمان تامین شود. بنیاد مستضعفان هزینه های ساختمان را تقبل کرده است.

به گفته استاندار تهران؛از عید فطر امسال کار بازسازی ساختمان ۱۵ طبقه پلاسکو کلید خواهد خورد و در عید فطر دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

مقیمی در پایان گفت: قسمت پشت ساختمان ۱۵ طبقه پلاسکو که در ۵ طبقه است، به عقیده برخی از کسبه و ساکنان پلاسکو امکان مقاوم سازی دارد و قبول کردند با هزینه ساکنان مقاوم سازی انجام شود، تعدادی هم البته عقیده بر نوسازی این ساختمان همچون ساختمان ۱۵ طبقه دارند،برای این کار نظرسنجی ساکنان از طریق فرمانداری،شورای کسبه پلاسکو و اتاق اصناف انجام خواهد شد و مهندس مشاور طرح را ارائه دهد وپس از تایید ،شهرداری طبق طرح مقاوم سازی یا نوسازی پروانه بدون هزینه صادر خواهد کرد.

کدخبر: ۲۱۴۸۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    حالا می گه تا دوسال دیگه ولی تا دوسال دی گه انقدر بالا و پائین می کنند به سه چهار سال میرسه

  • goltapeh

    از این وعده ها زیاد شنیده شده .شنونده با ید عاقل باشه