کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۳۲۹
تاریخ خبر:

ادعای عجیب درباره ملی پوشان پرسپولیس

دیدار با تراکتورسازی اولین بازی پرسپولیس بعد از شوک سرمربی تیم ملی به شاگردان برانکو بود. کی روش یک روز قبل از این بازی فوق العاده مهم اعلام کرد که دیگر از پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. با اینکه قرمزها نگران افت روحی ملی پوشان تیمشان جلوی تراکتور بودند اما عملکرد بسیار خوب آنها در آن بازی باعث شد که تمام نگرانی ها در این زمینه از بین برود.

با این همه به نظر می رسد که نباید پرونده افت روحی بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را مختومه اعلام کرد چرا که یکی از پیشکسوتان این تیم مدعی است که شاگردان برانکو آن بازیکنان چند ماه قبل نیستند.
محمد صادقی که با فارس صحبت کرده با اشاره به ناراحتی طارمی هنگام پنالتی دوم پرسپولیس در بازی با سپاهان گفته: من کارلوس کی‌روش را هم در این وضعیت بی‌تأثیر نمی‌دانم. خیلی دست ها در کار است که پرسپولیس دچار مشکل شده است. برخی از بازیکنان پرسپولیس بازیکنان یکی، دو ماه پیش نیستند. به جز طارمی حتی رامین رضاییان هم دیگر فوتبال سابقش را انجام نمی‌دهد. شما نگاه کنید سیدجلال حسینی خیلی الکی وارد دعوا می‌شود. به نظر می‌رسد این بازیکنان تحت تأثیر اختلاف اخیر قرار گرفته‌اند و به نوعی جوری بازی ها انجام می‌شود که به نظر می‌رسد قصد دارند برانکو را خراب کنند. عملکرد بازیکنان پرسپولیس از ۲ دیدار اخیر از نصف هم پایین‌تر آمده و با این کار بیشتر خودشان را خراب می‌کنند. مشخص است که این بازیکنان استرس دارند. کی‌روش کار خودش را کرده و پرسپولیس بسیار عصبی و بااسترس است.قرار است به تمرین برویم و بگوییم قهرمانی نمی‌خواهیم اما شأن باشگاه را حفظ کنید.»

کدخبر: ۱۴۶۳۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر