کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۷۶۳۱
تاریخ خبر:

ادعای امارات: ایران به اشغال جزایر ۳ گانه پایان بخشد

وزیر مشاور در امور خارجی امارات در اظهاراتی مدعی شد که از ایران دعوت می‌کنیم که به صورت مسالمت‌آمیز اشغال جزایر سه گانه را پایان بخشد.

به گزارش تسنیم، "انور قرقاش" وزیر مشاور در امور خارجه امارات در سخنانی گفت: بحران‌ها در منطقه نیروی خود را از طرف‌هایی دریافت می‌کنند که هیچ تمایلی به صلح در منطقه ندارند و اقدامات کشورهای چهارگانه علیه قطر به دلیل اقدام دوحه در حمایت از افراطی‌گری و تروریسم و مداخله در امور کشورهای منطقه است.

وی افزود: از ایران دعوت می‌کنیم که به صورت مسالمت‌آمیز اشغال جزایر سه گانه امارات را پایان بخشد.

وزیر مشاور در امور خارجی امارات گفت: امارات بر ضرورت حفظ وحدت و استقلال یمن تاکید داشته و از تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن نیز حمایت می‌کنیم.

قرقاش ضمن تاکید بر دستیابی به راه حلی عادلانه و فراگیر درباره مسئله فلسطین از تلاش‌ نیروهای امنیتی عراق در مبارزه با تروریسم تقدیر کرده و گفت امارات از وحدت و ثبات در لیبی حمایت کرده و از تلاش‌های نماینده سازمان ملل برای حل بحران در این کشور استقبال می‌کند.

وی همچنین اعلام کرد که امارات از تلاش‌های سازمان ملل برای دستیابی به راه حل سیاسی در سوریه حمایت می‌کند.

کدخبر: ۱۷۷۶۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohsen01

    ایران عزیز فقط و فقط باید قوی باشد هر کا ری میکنیم ایران عزیز مان قوی تر شود ، تا ریخ نشان میدهد کشوریکه ضعیف شد تاراج شد.

  • ali.tehran

    تو رو سر جدتون سر هرچی قبول دارین جواب ا ینها رو بدین! اخه سکوت تاکی!؟ اخه بسنده کردن به چهارتا کلمه که چندروز بعدم تکرار میشه تا کی!؟ بخدا شرم داره

  • rezapirsay

    حالاکجاشودیدین این اوله کاره ازاین بدترش وبهمون میگن

  • firouz

    واخ واخ ترسیدیم

  • homan

    حالا آقایون جواب میدن : امارات کشور دوست و همسایه و برادر دینی ما است و ما باهم روابط خوبی داریم هرچند بعضی ها این وسط ی کسری حرف های نا پسند میزنن و…… بسه دیگه بزنین تو دهنشون از چی میترسین؟ یا واقعا طبل تو خالی هستین یا اونا زورشون و منطقش ون بهتون میچربه

  • alibavi

    این دیگه کیه نشخوار کرد؟

  • saied

    خود امارات در زمان هخامنشی جزء قلمرو ایر ان بود

  • mehdi.b

    این حرفاشون بر اساس چه سندیه؟ دلیل محکمه پسندشون چیه اگر به تاریخ نگاه کنیم که خ ودشون هم جز قلمرو ایران بودن حتما دلیل د یگه ای این وسط هست که ما از بی خبریم

  • phantom

    اون موقع که بحرین دادیم رفت بجاش این سه جزیره گرفتیم جزئی از قرار داد بحرین بود! !! دوستانی که نمیدونن بدونن!!!