کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۲۱۹
تاریخ خبر:

ادعاهای تازه در مورد فساد صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به زمین‌خواری صدها میلیاردی و واردات بیش از ۳۰۰ خودروی خارجی میلیاردی از سوی وابستگان مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: داماد یکی از وزرا به سمت مدیرعاملی ماشین‌سازی اراک،یکی از شرکتهای وابسته به صندوق منصوب شده است.
فارس: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات نشست امروز این کمیسیون با موضوع جمع‌بندی گزارش هیئت‌تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: چند محور مهم این گزارش در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از جمله مسائل مطرح شده که بسیار مایه تاسف اعضای کمیسیون شد، زمین‌خواری چند صد میلیاردی از سوی وابستگان به مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و واردات بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی خارجی میلیاردی بود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی موضوع انتصابات فامیلی در برخی از شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان را محور دیگر به بحث گذاشته شده از گزارش هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان طی جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد و گفت: براساس گزارش هیات تحقیق و تفحص داماد یکی از وزرا به سِمت مدیرعاملی یکی از شرکت‌های وابسته به صندوق یعنی شرکت ماشین‌سازی اراک منصوب شده است.

کدخبر: ۱۸۱۲۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • jm.1987

    واقعا جای سوال و پیگیری از رسانه خالی که چرا برای استخدام قراردادی یه آبدارچی، ب یچاره باید ده مدل گزینش بشه ولی واسه است خدام مدیر گزینش تبدیل میشه به کشک. چرا ک ارمندان پله ترقیشون تا در اتاق ریاست میر سه ولی داخل نمیشه؟ چرا تو گزینش سوالات ه مش در مورد مذهب ه مگه نباید تخصص طرف رو هم بررسی کرد؟ چرا مسئولین گزینش خودشون س واد گزینش رو ندارن؟یعنی مرتبط با کارشون نیستن. چرا هیچ رسانه ای اصلا تو این مسائ ل وارد نشده و نمیشه؟ چرا هیچ نهادی مسئول نظارت مسائل مالی مدیران مملکت نیست که ا ین موارد اصلا پیش نیاد اگه هست چرا پاسخگ و نیست؟ چرا اکثر مدیران مملکت رابطه فامی لی دارن باهم که اصلا فهمیدنش سخت نیست ول ی هیچ برخوردی نمیشه تا زمانی که یه گندی بالا بیاد؟!تازه معلوم میشه که همه میدونس تن. چرا … خیلی زیاده خدایی.