کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۷۴۶۴
تاریخ خبر:

اختصاصی هفت صبح | هفت شگفت‌انگیز در فرانکفورت

گروه خودرو روزنامه هفت صبح | با وجود اهمیت بالای نمایشگاه‌های بزرگی نظیر ژنو و پاریس، همواره این نمایشگاه فرانکفورت است که از سوی خودروسازان پیشرو به عنوان اصلی‌ترین محل جهت معرفی جدیدترین دستاوردهای صنعت خودرو انتخاب می‌شود. اینجا به شکلی کوتاه از ۸ کانسپت مهم این نمایشگاه که تا دو روز دیگر در فرانکفورت آلمان آغاز به کار خواهد کرد، گزارش آماده کرده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

مینی کوپر - جان ورکس جی.پی
این خودرو که به‌صورت رسمی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد در طراحی خود از محصول حاضر در رالی مونت‌کارلوی ۱۹۶۷ الهام گرفته است. خودروی موردبحث واقعاً ظاهر گیرا داشته و دارای اسپلیتر جلوی بزرگ و جلوپنجره شانه عسلی با جزئیات قرمز می‌باشد.

مرسدس بنز/ ای.ام.جی - پروژه۱
بی‌هیچ شکی مهم‌ترین خبر نمایشگاه همین رونمایی از مدل پروژه ۱ شرکت مرسدس بنز است که توانایی بالایی داشته و با استفاده از تکنولوژی فرمولا۱، به شدت سبک، به شدت آیرودینامیک و به شدت سریع است به طوری که در ۵/۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و تا ۳۵۰ کیلومتر در ساعت نیز سرعت دارد.

فراری - پورتوفینو
کوپه اسپورتی فراری یک اعجوبه تمام عیار است که به خوبی می‌تواند وارث شایسته‌ای برای ۵۹۹ فیورانو و کالیفرنیا باشد. این مدل تازه که برای نخستین بار در فراکفورت به نمایش درمی‌آید ۶۰۰ اسب بخار قدرت داشته و علاوه بر یک شاسی جدید و موتوری به‌روزرسانی‌شده، از کابینی دلچسب، راحت و جذاب نیز سود خواهد برد.

کیا - پورسید کانسپت
هیمن ابتدای کار جدیدترین محصول آینده‌نگرانه شرکت کره‌ای کیا با نام پروسید کانسپت توانسته نظرها را به سمت خود جلب کند. در مورد این خودرو کنجکاوری بسیار است و شباهتش به مدل جذاب استینگر باعث شده تا بازدیدکنندگان برای دیدن این هاچ‌بک داغ شرقی لحظه‌شماری کنند.

لامبورگینی - آونتادور اس رودستر
جدیدترین دستاورد گاو خشمگین سنت آگاتا یک نمونه قوی‌تر و مجهزتر به نام آونتادور اس است که در زمانی ۳ثانیه‌ای به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و قدرتی معادل ۷۸۰ اسب بخار را از طری قموتئر ۱۲ سیلندر خود به راننده هدیه می‌دهد و در عین حال تجربه رانندگی د رهوای آزاد را نیز در اختیار مالک این رودستر ۵۰۰ هزار دلاری قرار می‌دهد.

آئودی - ای ترون کانسپت کوپه
این خودروی زیبا و جذاب که تنها تصویری از نمای جلو آن منتشر شده، به نظر نسل جدید خودروی آر۸ است که به عنوان کوپه‌ای اسپورت با طراحی جسورانه توانسته موفقیت بالایی را در بازارهای مختلف به دست آورد. از جمله مواردی که درباره این کانسپت گفته شده، استفاده از موتورهای الکتریکی، سقف پانوراما و شباهت بسیار به نمونه مفهومی ای ترون اسپورت‌بک است.

ب.ام.و ایکس۷
لوکس‌ترین، گران‌ترین و بزرگ‌ترین خودروی تاریخ ب.ام.و می‌رود تا بعد از مدت‌ها انتظار در آلمان رونمایی شود. این شاسی‌بلند فول‌سایز که رقیب مستقیم بنتلی بنتایگا، لامبورگینی اوروس و رولزرویس کولینان است، از آخرین دستاوردهای شرکت ب.ام.و در حوزه طراحی، فناوری، ایمنی و رفاهی سود برده و قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت.

کدخبر: ۱۷۷۴۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    فقط ماشین های المانی