کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۹۱۷۹
تاریخ خبر:

احتمال جدایی زودهنگام علی کریمی از نفت؛ ۱۸ ساعت مهلت به باشگاه بدهکار

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر تا فردا (سه‌شنبه) تکلیف تیم مشخص نشود، حداقل تکلیف کادر فنی مشخص خواهد شد. فعلا فرصت ۱۷، ۱۸ ساعته از ما خواستند شاید یک اتفاقاتی افتاد. امروز تمرین‌مان را انجام دادیم. فردا هم به ایفمارک می‌رویم. اگر تا فردا (سه‌شنبه) تکلیف تیم مشخص نشود، حداقل تکلیف کادر فنی مشخص خواهد شد.

سرمربی نفت تهران با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به هر حال کار سخت است. بالاخره ما نماینده اصلی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و در پلی‌آف حضور نداریم، بلکه مستقیماً به این مسابقات می‌رویم. مسئولان باشگاه خودشان باید نگران این تیم باشند. تیم ما، تیم دولتی نیست و به صورت خصوصی اداره می‌شود. امیدوارم چه ما باشیم و چه هر کسی دیگر، بتوانند با مسئولان و صاحبان باشگاه همکاری داشته باشند. می‌دانیم همه جا کم‌وکسری دیده می‌شود، حتی بازیکنان تیم قهرمان هم بخشی از قرارداد خودشان را دریافت نکرده‌اند اما باید تعامل و هم‌فکری وجود داشته باشد. امیدوارم با هر کسی که باشند، فصل را خوب شروع کند. امیدوارم اتفاقات خوبی در نفت تهران شاهد باشیم.

در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه خواسته‌هایش از مسئولان باشگاه نفت تهران چیست، گفت: اول اینکه باید تعیین تکلیف کنند. اخلاق من طوری است که نمی‌توانم در تیمی کار کنم که به کسی بدهکاری داشته باشد. همه کسانی که در این تیم بودند، برای نفت تهران زحمت کشیدند و برایش وقت گذاشته‌اند. باید حق‌وحقوق آنها تسویه شود. دوم، باید حق‌وحقوق بازیکنانی که امسال در اینجا هستند پرداخت شود. بازیکنی که از نظر مالی استرس داشته باشد، نمی‌تواند از نظر فنی هم خوب عمل کند. این خواسته نرمالی است و نابه‌جا نیست. ما نه زیاده‌خواه هستیم، نه بیشتر می‌خواهیم و نه کمتر، بلکه حق خودمان را می‌خواهیم. امیدوارم تا فردا همه چیز حل شود.

سرمربی نفت تهران به گلایه از مشکلات این باشگاه پرداخت و گفت: هیچ اراده‌ای ندیدم که این قضیه بخواهد حل شود. فرصتی که می‌گویم از ما خواستند، توسط باشگاه گرفته نشده است. یک نفر دیگر از من زمان خواسته که اگر لازم باشد، نام او را هم به زبان می‌آورم. این زمان را صاحبان فعلی باشگاه از ما نخواستند، بلکه فرد دیگری این درخواست را از من داشته است. در مصاحبه قبلی خودم هم گفتم که نه من، نه بازیکنانم هیچ اراده‌ای در عملکرد باشگاه ندیدیم. بازیکنانم هم از حرکاتشان مشخص است که نگران هستند. هیچ‌کدام از این‌ها (بازیکنان) قرارداد امضا نکرده‌اند. در نخستین دیدار دوستانه‌مان دو مصدوم رباط صلیبی دادیم. مهرآزما هم از ناحیه مچ پا مصدوم شد. همه مشکلات تاثیر زیادی می‌گذارند. ما تا ثانیه‌ای که باشیم، وظیفه‌مان را به بهترین شکل ممکن پیاده می‌کنیم.

کریمی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود اگر او از نفت تهران برود، بازیکنان هم دیگر در این تیم نخواهند ماند، گفت: هر کسی هم جای من بیاید، نمی‌تواند ۲۰ بازیکن جدید با خودش بیاورد. او هم مجبور است با این بازیکنان ادامه دهد. این بازیکنان، بازیکنان نفت هستند. نفت تهران امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت و به همین خاطر، بازیکنان زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند. اگر خوب کار کنند، می‌توانند سال آینده، سرنوشت خوبی داشته باشند. به هر حال سال جام جهانی هم هست و انگیزه‌های زیادی در تمام بازیکنان لیگ دیده می‌شود. اگر قرار باشد کادر جدیدی اضافه شوند، بازیکنان هم اگر بخواهند می‌توانند در این تیم بماندند.

کدخبر: ۱۶۹۱۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر