کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۹۲۴۸۴
تاریخ خبر:

آیا «نصرت» پدر قباد است؟ / پرویز فلاحی از فصل دوم سریال «شهرزاد» می گوید

پرویز فلاحی پور بازیگر نقش نصرت در سریال "شهرزاد" در گفت و گو با خبرگزاری میزان درباره این سریال گفت: با توجه به اطلاعاتی که دارم تا دو سه ماه آینده فیلمبرداری فصل دوم شهرزاد آغاز می شود که من در آن، جزو یکی از نقشهای اصلی هستم. این را هم باید بگویم فصل دوم شهرزاد شیرین تر و جذاب تر است.

او با اشاره به صحبت‌هایی که درباره اختلاف ابوالفضل پور عرب با حسن فتحی می شود تصریح کرد: من این موضوع را قبول ندارم و باید بگویم آنها با یکدیگر هیچ اختلافی نداشتند. نقش پورعرب تا همان جایی بود که کشته می‌شد و بعد از او من به سریال اضافه می شدم. پورعرب در شهرزاد به خوبی نقش خود را ایفا کرد و با او هم بسیار با احترام رفتار شد اگر اختلافی بود حتی در تیتراژ اسم او برده نمی شد.

فلاحی پور در پاسخ به این سوال که نقش نصرت هیچ تفاوتی با نقش حشمت ندارد، ادامه داد: به نظر من این طور نیست و تماشاگران در ادامه متوجه تفاوت های نقش من با نقش حشمت می شوند زیرا به طور کلی خصوصیات این دو با یکدیگر فرق دارد. حشمت تنها مباشر بزرگ آقا است و حالت تهاجمی ندارد؛ در حالی که نصرت به لحاظ شخصیتی مهاجم تر از حشمت است. در ادامه هم متوجه می شویم که بزرگ آقا، نصرت را برای انجام کارهای تهاجمی از زندان آزاد کرده است اما نصرت برخلاف آن را انجام می دهد.

این بازیگر عنوان کرد: مردم سریال را بسیار دوست دارند به طوریکه حتی گاهی حدس هایی هم می زنند، برای مثال بسیار از من پرسیده اند تو پدر قباد هستی؟ و من هم در جواب می گویم من طوری بازی کرده ام که بیننده شک کند که من پدر او هستم یا نه، اگر غیر از این باشد من نقشم را به خوبی ایفا نکرده ام.

بازیگر سریال "دلنوازان " بیان کرد: من دوست دارم مردم با قصه پیش بروند و قسمت به قسمت آن را دنبال کنند برای مثال در سریال پرمخاطب "شب دهم" بسیاری از من درباره ادامه داستان می پرسیدند که در بسیاری موارد به آنها پاسخ های دروغین می دادم.

او با اشاره به موفقیت "شهرزاد" اظهارکرد: همانطور که مشخصه هر کاری فیلمنامه، کارگردان، بازیگر وهمه عوامل آن است در این سریال هم این اتفاق افتاد و حسن فتحی دست به بهترین انتخاب ها زد به طوری که اگر اشتباهی انجام داده بود این اشتباهات به چشم نمی آمد، در شهرزاد همه جزو بهترین ها بودند.

بازیگر"اگر بابام زنده بود" با تأکید بر بازخورد نقش خود در بین مردم ادامه داد: مردم برخورد بسیار خوبی با من بعد از اضافه شدنم به سریال داشتند حتی بسیاری از بازیگران وکارگردانان به من زنگ می زدند و می گفتند حضور سنگینی در شهرزاد داشتی و یک انرژی خوبی را با خود به سریال آوردی مردم هم این انرژی را حس کردند اما خودم چون فکر می کنم چون به یکباره وارد سریال شدم آنچنان که باید نتوانستم کار کنم اما در ادامه و در فصل دوم شهرزاد سعی می کنم آن گونه که مردم دوست دارند به ایفای نقش بپردازم.

این بازیگر با اشاره به بودجه زیاد این سریال ادامه داد: به نظر من هیچ اشکالی ندارد برای یک سریال خوب هزینه زیادی شود زیرا آدم های متخصص پول خوبی می گیرند. تأثیر فرهنگی این گونه سریال ها هم بیشتر از بودجه ای است که برای آن صرف می شود این را هم باید بگویم همه عوامل شهرزاد پول خوبی گرفتند و راضی بودند.

بازیگر"گل های گرمسیری" گفت: من خودم آدم سختگیری هستم اما شهرزاد به گونه ای بود که پای تماشای این سریال نشستم به طور کلی دوست دارم سریال هایی ساخته شود که مردم به تولیدات داخلی گرایش پیدا کنند.

این بازیگر خاطر نشان کرد: در هفته های گذشته یکی از بازیگران در مصاحبه ها پایان قصه را لو داد که این خود یک صدمه است. امیدوارم آنهایی که در این سریال حرفه ای نیستند حرفه ای تر شوند و دیگر قصه را لو ندهند؛ زیرا در این صورت مردم کمتر این سریال شبکه نمایش خانگی نگاه می‌کنند.

کدخبر: ۹۲۴۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر