کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۷۸۸
تاریخ خبر:

آیا مأموران پلیس راه کمین می‌کنند؟

ایسنا: فرمانده پلیس راه کشور تاکید کرد که حتما ماموران پلیس راه باید در جایی بایستند که امکان رویت‌شان از سوی رانندگان وجود داشته باشد.

سردار محمدحسین حمیدی در حاشیه جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۹۷ گفت: مأموران پلیس راهور حتما باید در جایی بایستند که از سوی رانندگان دیده شوند و علاوه بر آن ما تاکید کرده‌ایم که حتما خودروهای پلیس، چراغ گردون خود را روشن بگذارند.

وی با بیان اینکه این مشکل عمدتا در جاده‌های کوهستانی رخ می‌دهد، گفت: گاهی در جاده‌های کوهستانی به دلیل پیچ و خم جاده رانندگان گمان می‌کنند که ماموران پلیس در پیچ‌ها کمین کرده‌اند در حالیکه اینطور نیست اما نمی‌توان در مورد جاده‌های کوهستانی کار دیگری کرد.

حمیدی ابراز امیدواری کرد که امکانات و تجهیزات پلیس به قدری افزایش یابد که ماموران پلیس در تمام نقاطی که مردم می‌خواهند، امکان استقرار داشته باشند.

وی همچنین درباره اینکه چرا دیگر از ماکت خودروهای پلیس استفاده نمی‌شود گفت: تلاش ما این است که به جای ماکت از خودروهای حقیقی استفاده کنیم.

کدخبر: ۲۰۰۷۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • peyman0917

    بيشتر انها كمين ميكنند

  • khalil6272.hamid

    من خودم بارها دیدم که کمین میکنند

  • mona1

    شک نکن اصن

  • jm.1987

    تو جاده قدیم کاشان نزدیک رستوران انار با پلیسی که پشت یک درختچه استتار کرده بود جروبحث داشتم.اصلا قبول نداشت و آخرش گفت برو به هرجا که میخوای شکایت کن.عزیز براد ر اون جاده کفی ه و کوهستانی نیست. مسئولی ن کار درستمون باید فاصله حرف و عمل خود و کارکنانشون رو کم کنند.