کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۴۱۲
تاریخ خبر:

آنچلوتی جایگزین برانکو شد!

در حالی که از احتمال روی کار آمدن کارلتو به عنوان سرمربی تیم ملی کشورش اخباری به گوش می‌رسید، اکنون کروات‌ها قصد دارند او را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین؛طی یکی دو ماه اخیر، در واقع از زمان اخراج شدن کارلو آنچلوتی از سرمربیگری بایرن مونیخ، گمانه‌زنی‌هایی درباره اینکه این مرد ایتالیایی جای جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی را می‌گیرد، صورت گرفت اما اکنون سران فدراسیون فوتبال کرواسی برای استخدام او دست به کار شده‌اند.
طبق ادعای نشریه کوریره دلواسپورت، آنچلوتی در صدر گزینه‌های هدایت تیم ملی کرواسی است که پس از اخراج نیکو کواچ به صورت موقت به زلاتکو دالیچ سپرده شده است.
گفته می‌شود که لوکا مودریچ، ستاره خط میانی تیم ملی کرواسی که سابقه بازی کردن زیر نظر آنچلوتی در رئال مادرید را دارد به تسریع فرآیند مذاکرات میان فدراسیون فوتبال کرواسی و آنچلوتی کمک کرده است.
گفتنی است پیش از این از برانکو ایوانکوویچ نیز به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری تیم ملی کرواسی یاد می شد که حالا از قرار معلوم از جمع گزینه های تیم ملی کشورش خارج شده و کروات ها گزینه های مطرح تری چون آنچلوتی را در دستور کار قرار داده اند.

کدخبر: ۱۸۶۴۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر