کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۹۴۰
تاریخ خبر:

آخرین پیام رامین رضاییان به آبی‌ها؛ ایران بمانم، می‌آیم استقلال!

رامین رضائیان در آخرین صحبت هایی که با استقلالی ها انجام داده، از این گفته که هدف اولش بازی در اروپاست و مذاکراتی هم با بعضی باشگاهها داشته است. او تاکید کرده: «اولویت اولم اروپاست ولی اگر پیشنهاد نداشتم و خواستم ایران بمانم، به استقلال می آیم.»

به گزارش خبرآنلاین، رضائیان به آبی ها تاکید کرده نهایتا تا سه هفته دیگر درباره آینده اش تصمیم نهایی را می گیرد. پولی که باشگاه استقلال به رامین می دهد، به مراتب بیشتر از پولی است که اروپایی ها به این بازیکن پیشنهاد داده اند. به همین دلیل رامین کمی دو دل شده است ولی از سویی رضائیان می داند حضور در استقلال، باب میل کارلوس کی روش نیست و سرمربی تیم ملی علاقمند است او و سایر بازیکنان، به اروپا بروند. رضائیان این مسئله را هم به خوبی می داند که حضور در استقلال، می تواند یک فصل بسیار سخت و پرحاشیه برایش رقم بزند. رامین نمی خواهد در سال جام جهانی به حاشیه برود و می خواهد در جایی بازی کند که آرامش داشته باشد.

کدخبر: ۱۶۴۹۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • vahidzz

    از بچگی استقلالی بود ?

  • iranian.m

    پول پرست

  • ash.cool

    از همون موقع که اومد پرسپولیس پول پرستیش ثابت شد! الان که میخواد برگرده تیمی که طرفدارش بوده شما چطونه زورتون گرفته؟

  • aliyazdi

    همه ی پرسپولیسیا گنده هاشون میان استقلال اولیش همین رامین ه

  • hamid.r

    این نظر خبر نگار استقلالیه .همون جور که خبرنگار پرسپولیسی بگه امید ابراهیمی گفته میام پرسپولیس .این حرفا مال این روزای ن قل و انتقالاته .رامین رضاییان گنده تر از هاشمی نسب نیست .عمرا اگه بره استقلال .ت اریخ میگذره .به همه ثابت میشه